HIPERHABILITACJA!  
   (kliknij na słowo 'HIPERHABILITACJA' :)

   Jak wspomagać działanie układu immunologicznego!


                ZA DARMO !!!
           
(kliknij nna napis 'ZA DARMO' :)

    Czemu "koronawirus" wywołał taką panikę u młodych ludzi, mimo że nie jest dla nich niebezpieczny?
    Czemu odwołano przedstawiania teatralne, kinowe, zajęcia w szkołach, imprezy sportowe?
    Czemu tak niewiele jest informacji, jak przygotować system odpornościowy, by zwalczył wirusa?

ad 1 Bo młodzi ludzie są zagubieni w obliczu problemów
ad 2 Bo zamykanie jest udanym pozorem 'walki z wirusem'
ad 3 Bo społeczeństwo zostało nauczone jeść to, co produkuje przemysł.

Kilka bezcennych rad jak wzmocnić swój układ immunologiczny,
aby ochoczo i z radością zwalczył wirusy, które znalazł:

    a) przerzuć się z palenia papierosów na żucie czosnku i ssanie natki pietruszki
    b) zamiast alkoholu (także :) piwa, pij wodę mineralna z dużą ilością magnezu
    c) napoje gazowane zastąp herbatkami - mogą być ziołowe lub niesłodzone owocowe
    d) wszelkie węglowodany (także ziemniaki, kartofle i pyry) zastąp warzywami krzyżowymi
    e) konserwuj żywność susząc, zamrażając lub wekując, a nie używaj chemicznych konserwantów (!)
    f) przechowuj żywność w szkle, a nie w plastiku lub metalowej (także nie w aluminiowej) puszce
    g) jedz 3 posiłki dziennie - czyli nie podjadaj, ani nie podgryzaj między posiłkami
    h) zachowaj 16 godzinną przerwę między kolacją i śniadaniem - 8 godzinne okno żywieniowe
    i) na pół godziny przed śniadaniem wypij pół szklanki wody z łyżką octu jabłkowego BIO
    j) po kolacji (przed myciem zębów :) wypij (ze smakiem :) łyżeczkę oleju z ogórecznika
    k) codziennie zjadaj potrzebną ilość makroelementów: fosfor, wapń, magnez, chlor, potas, sód, siarka, azot, wodór, tlen, węgiel (a szczególnie min. 4700 mg potasu)
    l) codziennie zjadaj potrzebną twojemu organizmowi ilość mikroelementów: jod, żelazo, fluor, bor, kobalt, miedź, chrom, cynk, mangan, molibden, selen
    m) codziennie zjadaj potrzebną do funkcjonowania ilość witamin, (a szczególnie min 750 mg C)
    n) zamiast mięsa hodowlanego zjedz jajka gotowane na miękko - najlepiej od chłopa lub BIO
    o) słodycze zastąp orzechami (nerkowce, włoskie, migdały, brazylijskie, macadamia itd)
    p) odstaw mleko i przetwory (także jogurty i twarożki) - jedz tylko długo dojrzewające sery
    q) wszystkie 'polepszacze smaku' zastąp przyprawami ziołowymi - używaj dużo ostrych
    r) stosuj tylko naturalne zapachy i aromaty (cynamon, goździki, wanilia, a nie wailina)
    s) używaj tylko naturalnych barwników (np kurkuma, pomidory, szpinak, kakao itd)
    t) wprowadź do diety takie przyprawy jak kurkuma, imbir, anyżek, kardamon, chili i inne
    u) jadaj kiełki roślin: słonecznik, rzodkiewka, koziredka, brokuł, rzerzucha i inne
    v) utrzymuj poziom witaminy D3 powyżej 60 ng/dl (jeśli trzeba to także suplementuj)
    w) zapisuj to co jesz i pijesz, aby wiedzieć z czego zbudowany jest twój organizm
    x) jeśli nie będziesz wiedzieć co masz robić, co jeść, jak postapić - zwróć się o pomoc
    y) zachowaj spokój, bo adrenalina, noradrenalina i kortyzol zakłócają system immunologiczny
    z) jeśli dopadnie Cię smutek, rozpacz, bezradność - to nie wstydź się! zadzwoń, by pogadać 691500314
   

                     Można Inaczej
                    
podejść do każdego tematu
                     i ja podchodzę inaczej :)




Weź udział w kursie 'HIPERHABILITACJA',
25-26.04.2020 w Warszawie

a dowiesz się, jak możesz pomóc swoim makrofagom,
czyli jak skutecznie wspierać układ immunologiczny
w jego niebezpiecznej WALCE Z WIRUSEM COVID-19,
abyś znów mógł cieszyć się zdrowiem, urodą i życiem!


    POWODZENIA!

andrzej@setman.pl       skype: andrzej.setman       +48 691500314
© 2009 lumineuse All rights reserved.